23 Ocak 2015 Cuma

Mucize Temizlik

Goldensun Mikrofiber Bez
Mikrofiber Bez Çılgınlığı
Memnuniyetinizi paylaşmaktan hoşlananlardan mısınız? Yoksa bunu sadece ben bilmeliyim, bu kolaylığı sadece ben yaşamalıyım diyenlerden mi? Ben galiba birinci gurupdayım. Sokakta yürürken cam silen kadınlar görüyorum, bunlar bazen evin hanımı bazen de evde çalışan yardımcı kadınlar oluyor. İçimden bir ses ona, “Pardon, cam silerken hala kocanızın eski atletlerini mi kullanıyorsunuz? Oysa bunun çok daha sağlıklı ve pratik bir yolu var ”diye seslen diyor. Çünkü camı önce deterjanlı bir bezle siliyorlar, sonra duru suyla bir daha siliyorlar ondan sonra da kuru bir bezle kuruluyorlar. Offf..! Anlatırken bile yoruldum. Kurulama işini bazen de gazete ile yapıyorlar. Gazeteler, okunmanın yanında birçok işleve sahip olduklarını Türk Kadınlarından öğrendiler. J


Ev temizlik işlerinde yine kadınlarımızın isimlendirmesi ile “Mucize Bezler” yani mikrofiber temizlik bezleri piyasaya sürüleli bir hayli zaman oldu. İlk başta ulaşılması bir hayli zor olan mikrofiber bezler şimdi neredeyse tüm marketlerde yerini aldı. Ticari hayata atılmak için fırsat kollayan firmalar hemen bu ürünü değişik ülkelerden ithal etti veya Türkiye’de üreterek piyasaya sürdü. Altı üstü bir bez işte, adı da mikrofiber, bu denli çeşitlilik ve fiyat farkı ne ola ki diye düşünmeden edemiyor insan. Ancak belirtmeliyim ki aradaki farkı bezleri alıp kullandıktan sonra anlayabiliyorsunuz.  
Neden Mikrofiber Bezleri Tercih Etmeliyiz? 
  • Mikrofiber bez kullanmak öncelikle zaman tasarrufu yapmanızı sağlar. Daha önceleri evinizin temizliğini kaç saatte bitiriyorsanız bu zaman üçte bire düşer.
  • Cepten tasarruf. Marketlerde temizlik reyonlarına avuç dolusu paralar dökmek zorunda kalmazsınız. Çünkü mikrofiber cam silme bezleri ile camları temizlemek için üretilen ve zararlı kimyasallar içeren ek ürünleri kesinlikle kullanmayacaksınız. Sadece su yeterli olacak.
  • Uzun bir süre aynı ürünü tekrar satın almak zorunda kalmayacaksınız.
  • Yaptığınız temizlik içinize sinecek. Camlarda ne bir toz ne de dalgalanma göreceksiniz. Üstelik de dakikalar içinde koca bir camı hiç kovaya dönmeden pırıl pırıl yaptığınızı görünce pek keyifleneceksiniz.
  • Kimyasal kullanmadığınız için “Acaba çevreye ve sevdiklerime zarar veriyor muyum?” gibi bir endişe yaşamayacaksınız.
  • Elleriniz yoğun kimyasallara maruz kalmadığı için erken yaşlanmayacak. 
Bir ürünü tercih etmek için yeterli sebepler bunlar değil mi?   
Bugünkü yazımı bir anımı  paylaşarak bitirmek istiyorum.  Bizi bulduğu için çok mutlu olduğunu söyleyen bir mikrofiber kullanıcısı şöyle söylüyor. “Banyoda, mutfakta, cam silmede ve genel temizlikte dokuz yıldır kullandığım Goldensun mikrofiber bezler eskimişti, sizi çok aradım ama bulamadım, ben de marketlerde satılan ve çok ucuz olan diğer bezleri almaya karar verdim. Hiç alakası yok bezlerinizle. Ben yine sizin bezlerinizden istiyorum, nasıl temin edebilirim?” Dudaklarımızda müşteriye kaliteli ürün sunmanın keyfi ve haklı gururunun verdiği tebessüm vardı.

Eeee boşuna dememiş atalarımız, “Ucuzdur vardır illeti, pahalıdır vardır hikmeti.” diye.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder